środa, 13 czerwca 2012

Tata

To tak boli. Byłeś od zawsze, najważniejszy, najmądrzejszy, najlepszy, najukochańszy. Mój tata, tatuś mój. Kochany. Zawsze przy mnie, zawsze po mojej stronie, wpatrzony we mnie oczami pełnymi miłości. Taki radosny, prosty, czysty. Kocham Cie Tato. Jesteś zawsze obok mnie, wiem, czuję. Czasem Cie gubię, czasem chcę z Tobą porozmawiać, wiedzieć, co sądzisz o pewnych rzeczach. Tak bardzo brakuje mi spędzania czasu z Tobą, rozmów o nierealnych rzeczach i o tym czym jest świat. Nie potrafię poznać pewnych rzeczy bez Ciebie, Ty uczyłeś mnie od początku wszystkiego co masz w sobie. Pokazywałeś mi świat. Przytulałeś, kiedy sprawiał mi ból. Tato! Gdzie jesteś? W moim sercu tylko czy gdzieś jeszcze? Zamykam oczy i widzę Twoją twarz, widzę moją małą dłoń w Twojej silnej dłoni. Zamykam oczy i czuję Twój zapach....


Kocham Cie. Pomóż mi, nie opuszczaj mnie. Nigdy. nikogo nie kocham bardziej od Ciebie... Tatusiu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz